5/15/13

Vad är det jag kandiderar till ??!!


Många har frågat och undrar vad det är som jag ska kandidera till därför försöker jag på ett enkelt sätt förklara hur det ligget till och varför.

Först av allt så är WACS world association of chefs societies en världsomspännande nätverk med 90 tal medlemsländer och som drivs av presidenten Gissur Gudmundson från Island där han till sin hjälp av en styrelse.

Denna styrelse består bland annat av sju stycken Continental directors som var och en ansvarar för sin del i världen, Europa som har flest länder med är uppdelat i tre delar där jag vill ansvara för den norra delen med idag 15 länder.

Svenska kockars förening samt dom Nordiska länderna har givit mig chansen och supporten att söka detta vilket jag är oerhört glad och stolt över för att dom visar ett stort förtroende för mig till denna post.

Nu gäller det att samla 15 röster till valet som sker i Stavanger denna tid i nästa år.

Jag hoppas att detta ska förklara lite vad det handlar om och jag svarar gärna på frågor för den som undrar.


//Dragan Unic

No comments:

Post a Comment